KicsiKözepesNagy

Hotel keresőoptimalizálás tévhitek

Laikus szállodás honlaptulajdonosok, akik még csak kóstolgatják az internet
lehetőségeit, sokszor válnak megtévesztés áldozatává. Ennek oka vagy bizonyos cégek direkt vagy tudatlanságból eredő megbízhatatlan információi, vagy a keresőoptimalizálás összetettségéből eredő kezdők számára átláthatatlan tudásáradatból adódnak. Néhány tévhitet szeretnénk most helyre tenni.

Egyúttal jelezzük, hogy azon partnereink, akik megjelennek a www.kutyasszallasok.hu oldalunkon, a keresőoptimalizálás terén is profitálnak együttműködésünkből.

A Google természetes (organikus) találati listája kevés látogatót hoz. – Hamis Általában a hirdetési portálok, vagy egyéb reklámfelületet értékesítő cégek
állítják, hogy a keresőkből kevesebb látogató érkezik. A fizetés után persze sokszor derül ki, hogy az ígért több száz napi látogató elmarad, de addigra a hirdetés ki lett fizetve. Az igazság az, hogy a legértékesebb látogatók a keresőkből érkeznek. Relevancia terén ők azok, akik leginkább foglalnak, őket érdekli leginkább a hotel terméke.
Félreértés ne essék, léteznek oldalak, ahol érdemes hirdetést elhelyezni, de körültekintően kell eljárni, és monitorozni kell a hatásfokot.

A keresőmotor megbünteti a keresőoptimalizálási tevékenységet folytató honlapot – Hamis
Vannak olyan tevékenységek, amiket büntet a Google. De ezek olyan eszközök,
amik a látogató, és a kereső megtévesztésére irányulnak. Ilyenek a láthatatlan szövegek, kulcsszavak halmozása,duplikált tartalmak, illetve a vásárolt oldalra mutató linkek, büntetett oldalakkal való kapcsolat. Nem bünteti azonban azt, ha az oldal számukra (és így a látogató számára) optimálisan jeleníti meg a tartalmat. Mi sem jobb bizonyíték erre, hogy a Google maga is külön oldalon irányelvekkel támogatja a keresőoptimalizáló szakemberek munkáját.

Garanciát lehet vállalni arra, hogy egy szállodai honlap bekerül az első 10 helyre bizonyos kulcsszóra - Hamis
Soha ne dolgozzon olyan céggel, aki biztosan ki meri jelenteni, hogy
bizonyos szóra kihozza az oldalt az első 5 vagy 10 pozícióba. Természetesen erre törekedni lehet, és a profi cégeknek sikerül is, de a keresőoptimalizáló cégeknek nincs ráhatásuk a keresőrobotok algoritmusaira, és nincs szerződésük sem velük. Mindezek nélkül az ígéretet nem lehet 100%-ban teljesíteni. Nem lehet tudni továbbá, hogy mit fog csinálni a konkurencia. Ha bekeményítenek, lehet, hogy az első 10 közül is kiszorul a hotel. Sokszor a honlapra sincs behatása a cégeknek, azaz ha az ügyfél bizonyos változtatásokat nem akar, vagy nem tud megtenni, akkor az bizony néha a keresőoptimalizálás kárára lesz.
Ami garantálható, hogy optimális szerkezetű lesz az oldal, és az előrejutást fog eredményezni. Azt garantálni, hogy meddig fog előrejönni, és mennyi ideig tartja meg a pozíciót, nem lehet. A kitartó, és tervezett munka mindig meghozza gyümölcsét.

A META KEYWORDS tag kitöltésével optimalizáljuk az oldalt – Hamis
7-10 évvel ezelőtt jó eredményeket lehetett elérni a META adatok kitöltésével, és a kulcsszavak oldalon történő ismétlésével. Akkoriban még jóval kevesebb honlap létezett, és a hotel keresőoptimalizálás során ezek megadása elegendő volt a jó pozícióhoz. Ma már a KEYWORDS részt figyelembe sem veszi, illetve alig a Google, ám a többi META elemmel (title, description) együtt használva mégis hozzáad valamit az oldal értékéhez. Az elemeknek az egyes aloldalakhoz kell illeszkedniük, akkor érjük el velük célunkat.

Forrás: TTG Hungary

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges!